Shop Mobile More Submit  Join Login
Gary..Full Body Shot lol by FallingFrozen Gary..Full Body Shot lol by FallingFrozen
This is my beloved Gary
isn't he beautiful?!
lol
ignore the white patch above his eye, someone put a splodge of black artist's ink on him, and my mum tried to cover it up with white out and paint.
i know wtf.
Gary is dead, and his eye is meant to look like it is hanging from a thread, oh the danglenes!!
lol
enjoy!
please comment!
Add a Comment:
 
:iconantivisionary:
antivisionary Featured By Owner May 28, 2007
LITTLE 15 YEAR OLD SLUT IS WHAT I HEARD! YOUR FRIENDS TOLD ME YOU'LL SPREAD YOUR LEGS JUST FOR TAKING YOU TO A MOVIE! I WANT SOME OF THAT YOUNG 15 YEAR OLD SLUT PUSSY!
Reply
:iconantivisionary:
antivisionary Featured By Owner May 28, 2007
LITTLE 15 YEAR OLD SLUT IS WHAT I HEARD! YOUR FRIENDS TOLD ME YOU'LL SPREAD YOUR LEGS JUST FOR TAKING YOU TO A MOVIE! I WANT SOME OF THAT YOUNG 15 YEAR OLD SLUT PUSSY!
Reply
:iconantivisionary:
antivisionary Featured By Owner May 28, 2007
LITTLE 15 YEAR OLD SLUT IS WHAT I HEARD! YOUR FRIENDS TOLD ME YOU'LL SPREAD YOUR LEGS JUST FOR TAKING YOU TO A MOVIE! I WANT SOME OF THAT YOUNG 15 YEAR OLD SLUT PUSSY!
Reply
:iconantivisionary:
antivisionary Featured By Owner May 28, 2007
LITTLE 15 YEAR OLD SLUT IS WHAT I HEARD! YOUR FRIENDS TOLD ME YOU'LL SPREAD YOUR LEGS JUST FOR TAKING YOU TO A MOVIE! I WANT SOME OF THAT YOUNG 15 YEAR OLD SLUT PUSSY!
Reply
:iconantivisionary:
antivisionary Featured By Owner May 28, 2007
LITTLE 15 YEAR OLD SLUT IS WHAT I HEARD! YOUR FRIENDS TOLD ME YOU'LL SPREAD YOUR LEGS JUST FOR TAKING YOU TO A MOVIE! I WANT SOME OF THAT YOUNG 15 YEAR OLD SLUT PUSSY!
Reply
:iconthekills:
theKills Featured By Owner Feb 27, 2007
i don't think it looks like jack... it just had thin arms and legs...but all in all the rest is different...
what isn't bad ;D
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Feb 28, 2007  Hobbyist General Artist
thankyou ^^
yeah, i agree, i never intended him to look like jack, and the resemblance is only a little there in the limbs lol 'limbs' :giggle:
;)
Reply
:iconthekills:
theKills Featured By Owner Feb 28, 2007
what'S so funny about limbs? ;P
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Feb 28, 2007  Hobbyist General Artist
i dunno the word just makes me giggle :XD:
just like sweater........-attempts to control giggles....fails...- :rofl:
Reply
:iconthekills:
theKills Featured By Owner Mar 1, 2007
ooooooooooooooookay :giggle:
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Mar 2, 2007  Hobbyist General Artist
lol....-shifty eyes-
i was bored ^^
Reply
:iconthekills:
theKills Featured By Owner Mar 2, 2007
I don'T know why...but I like 'Swamp' ^^
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Mar 2, 2007  Hobbyist General Artist
lol
tis indeed a cool word :highfive:
Reply
(1 Reply)
:iconellen-natalie:
Ellen-Natalie Featured By Owner Feb 26, 2007
Aw, he's so cute! I love this doll ^^ *huggles*
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Feb 26, 2007  Hobbyist General Artist
:XD: why thankyou!! :cuddle:
teehee^^
i love your pictures....^^
Reply
:iconellen-natalie:
Ellen-Natalie Featured By Owner Feb 27, 2007
Aw, thanks ^^ *hugs*
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Feb 28, 2007  Hobbyist General Artist
:cuddle: no problem sweetheart ^^
Reply
:iconlepidophobist:
lepidophobist Featured By Owner Oct 2, 2006
lovely!!!!
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Oct 3, 2006  Hobbyist General Artist
:blush: thankyou sweetheart!:glomp:
Reply
:icontimothylasalle:
TimothyLaSalle Featured By Owner Sep 23, 2006
Cute ^_~
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Sep 25, 2006  Hobbyist General Artist
:blush: thankyou sweetheart :blowkiss:
not as cute as you!! lol :XD:
Reply
:icontimothylasalle:
TimothyLaSalle Featured By Owner Sep 26, 2006
Oh make me blush :blush:...
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Sep 26, 2006  Hobbyist General Artist
teehee^^
Reply
:iconstacy-renee:
stacy-renee Featured By Owner Sep 1, 2006
The dolls rock! Keep em' coming!
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Sep 2, 2006  Hobbyist General Artist
:blush:thankyou so much!!!
thankyou for the favs too..you're such a sweetie!!!:blowkiss::glomp:
Reply
:iconstacy-renee:
stacy-renee Featured By Owner Sep 6, 2006
Dont waste your time thanking me!!! There are many many more dolls to be made!
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Sep 7, 2006  Hobbyist General Artist
:rofl:
Reply
:iconspangledscars:
spangledscars Featured By Owner Jul 30, 2006
Oh, it's cute.
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Jul 30, 2006  Hobbyist General Artist
thankyou!!:hug:
Reply
:iconlawrencededark:
LawrenceDeDark Featured By Owner Jul 30, 2006
I really like this ... the hanging eye is my favorite part. :evillaugh:
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Jul 30, 2006  Hobbyist General Artist
teehee:giggle: yeah, it's also a great tool of violence, i hit my brother with it...he cried...:rofl:
Reply
:iconlawrencededark:
LawrenceDeDark Featured By Owner Jul 31, 2006
;)
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Aug 1, 2006  Hobbyist General Artist
:giggle:
Reply
:icongymnastics-chick:
gymnastics-chick Featured By Owner Jul 24, 2006   Writer
i like him.. he is cute
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Jul 26, 2006  Hobbyist General Artist
thankyou!:blowkiss:
Reply
:iconlongstory1:
longstory1 Featured By Owner Jul 24, 2006
BAHAHAHAHAAHAHHahahaHAHahahA!!! i luv i luv
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Jul 24, 2006  Hobbyist General Artist
lol thank you!!
i love too:XD:
he's my darling :blush:
:lol:
Reply
:iconlongstory1:
longstory1 Featured By Owner Jul 27, 2006
He's quite gorgousness...hehehe, i would love one, tell me when thy're up for sale :D
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Jul 27, 2006  Hobbyist General Artist
sure!:hug:
i saw you're comment on jess's picture of me (with teh coolness hat)
LIES!!!!
mwahahahahkf,aynugilwsym8gfkhrkal...........................7
Reply
:iconlongstory1:
longstory1 Featured By Owner Aug 5, 2006
not lies fallingfrozen!
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Aug 7, 2006  Hobbyist General Artist
damnit.....you're all against me!!!!
:giggle:
Reply
:iconlongstory1:
longstory1 Featured By Owner Aug 7, 2006
ur gorgous hehehe
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Aug 7, 2006  Hobbyist General Artist
:blush:stop it! lol
thankyou....:giggle:
Reply
(1 Reply)
:iconmmpratt99:
mmpratt99 Featured By Owner Jul 22, 2006  Professional General Artist
He looks a bit like that tall guy from Tim Burton's "The Nightmare Before Christmas."
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Jul 22, 2006  Hobbyist General Artist
yeah, Jack Skellington :blush:
but i promise you, there was no intention whatsoever of making a rip-off Jack, it just kinda looks like him :blush:
Reply
:iconmmpratt99:
mmpratt99 Featured By Owner Jul 22, 2006  Professional General Artist
That's the name I was searching for, Jack Skellington! I have that movie stuffed away somewhere. I recently did some house-cleaning. There were these boxes of movies that I was planning on watching but never did. They were taking up too much space.
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Jul 22, 2006  Hobbyist General Artist
lol.
i love that movie, i got my 6 year old sister obsessed with it because i watch it all the time
Reply
:iconmmpratt99:
mmpratt99 Featured By Owner Jul 22, 2006  Professional General Artist
I remember when I was small I used to be obsessed with Hello Kitty, the Pink Panther, Puff the Magic Dragon, and Woody Woodpecker. My mom would make me pants showing these stitched-on characters.
Reply
:iconfallingfrozen:
FallingFrozen Featured By Owner Jul 22, 2006  Hobbyist General Artist
lol.
that's so cute! i loved sailor moon
i still do! i have the theme song and everything lol
Reply
:iconmmpratt99:
mmpratt99 Featured By Owner Jul 22, 2006  Professional General Artist
I never heard of Sailor Moon before. What's that about?
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 16, 2006
Image Size
2.1 MB
Resolution
2112×2816
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
779
Favourites
10 (who?)
Comments
81
Downloads
14

Camera Data

Make
CASIO COMPUTER CO.,LTD.
Model
EX-S600
Shutter Speed
1/8 second
Aperture
F/2.7
Focal Length
6 mm
Date Taken
Jul 15, 2005, 10:01:41 PM
×